thessans

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2010

Bloggar inte förren den 19/8

Av Thessan ;D - 15 augusti 2010 17:45

I'm sorry, men från och med nu kommer jag inte blogga förren jag

är hemma - vilket är den 19 augusti !

Än så länge kommer jag vara här uppe i Dalarna på

teater-sång och dans läger!

Såhär ser det ut där vi bor ! ^^

 

Syns när jag kommer hem!

Saknar er!   

 
 
Saga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Saga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 augusti 2010 13:14

Där bodde Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
I det där huseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

http://mattsssons.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thessan ;D - 10 september 2010 11:36

Hejj på er! :D Jag tänker byta från bloggplatsen till blogg.se Så min nya bloggadress är;   http://thessanslilla.blogg.se/   Det är den bloggen jag kommer skriva på i fortsättningen!   Hejjdå Bloggplatsen!    ...

Av Thessan ;D - 9 september 2010 14:33


Heey jag heter Thess och jag är super aktiv Skriver minst ett inlägg per timme, liksom. *Sarkastisk* Hahah nejj men alltså jag borde blogga oftare xD ;( Och snart ska jag lägga upp adressen till min nya blogg (y) Idag har jag iallfall gå...

Av Thessan ;D - 1 september 2010 21:01

YEEEEEEES, datorn är lagad ! xD   Så nu kan jag blogga "som vanligt" eller vad man ska säga ;D Så jag hoppas att alla som har läst min blogg under sommaren nu kan jag bara meddela att bloggen kommer bli roligare hädanefter!      Syns se...

Av Thessan ;D - 29 augusti 2010 12:01

Hejjsaaan ♥♥ Jag vet att jag är fett grym på att updatera min blogg.. *host* naat ! Men jag orkar helt enkelt inte göra det ibland .. x'd Idag har jag iallafall inte gjort ett dugg, jag sitter framför datorn och att supertråkig...

Av Thessan ;D - 22 augusti 2010 19:56

Hejjhejj ! ♥ Jag har inte bloggat sen jag kom hem från teater, sång och dans lägret den 19/8 men jag har inte orkat blogga... hihi    Men lägret var iallafall skitkul och jag älskar våra danser och sånger och .. allt !    Längtar til...

Presentation


Hellu och välkommen till min Blogg! ;DD

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards