thessans

Alla inlägg under juli 2010

Av Thessan ;D - 26 juli 2010 07:39

... utan dator   

Vi fick inte tag i någon lånedator igår och vår är fortfarande inte

klar, så det blir inget bloggande den här veckan.


Det suger att inte kunna lägga upp några

bilder och roliga inlägg på hela sommaren..


Syns när jag kommer hem!

Baai   

Av Thessan ;D - 25 juli 2010 12:26

Helloo   

Snart ska jag åka till Onoff för att kolla hur det går med vår datorn

och kolla om det finns någon lånedator också ^^

Eftersom jag och min familj åker till Gotland imorgon (Yeey!  )

Så vill vi gärna ha med oss en dator .. :/

Vi får se hur det blir !


Seeyah later!   

Av Thessan ;D - 21 juli 2010 23:15

Hellooo!   

Imorgon ska jag och hela familjen utom pappa åka till Furuvik !

Det är djurpark, tivoli och och även äventyrsbad! ;D

Så det ska bli super ruuligth! :DD

Och just nu sitter jag och tittar på Snuten i Hollywood III !

Haha den är faktiskt rolig   


Hoppas ni får en bra fortsatt kväll,

Baaai !   

Av Thessan ;D - 14 juli 2010 12:50

Hejhejj på er!

Jag erkänner, jag har dåligt samvete över att jag inte har bloggat på jättelänge.

Och min kamera är proppfull med bilder jag vill lägga upp, men jag

vill inte lägga upp det på pappas dator.

Men när väl vår dator är tillbaka så kommer jag spamma bloggen med inlägg

och bilder! :D

Men än så länge får ni ha tålamod .. :p


Seeyah!   


P.S Jag fyller år imorgon !

Presentation


Hellu och välkommen till min Blogg! ;DD

Klocka

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards